Repül az Idő - Kalandjáték

Játék
  • 51 111 Ft
    380 000 Ft
  • 13%
  • Lezárult

Projekt kitaláló

Huber Kristóf

Huber Kristóf

privát üzenet küldése
Szabadidőmben a kalandjátékok újraélesztésén dolgozom cimborámmal, Bartók Bálinttal. Mint láthatjátok. :-)
  • Projekt
    leírás
  • Frissítések
    (2)
  • Támogatók
    (10)
  • Hozzászólások
    (7)

A történet

A Repül az Idő (RAI) egy elsősorban PC-re készülő point-and-click kalandjáték. A játék helyszíne egy képzeletbeli 19. századi város, a főhőse Tiborc, a lángeszű feltaláló, akinek feladata nem más, mint egy gőzröpgép megalkotása. Az építés és az alkatrészek beszerzése során számtalan akadályba ütközik, melyek elhárítása főként a játékosok logikai érzékét teszi próbára. A feladatok megoldásához nagymértékű találékonyságra és kreativitásra van szükség, ezért a játék felfogható egyfajta szellemi tréningként is. A szerkezet elkészülte utáni tesztrepülés váratlan fordulatot eredményez, amelynek titokban tartása az alkotói koncepció részét képezi.

A játékmenet

Aki játszott a klasszikus Lucasarts játékokkal, mint a Monkey Island vagy a Day of the Tentacle, azt nem fogja meglepetés érni. Egérrel irányítható a főszereplő, különböző tárgyakat vehetünk föl, ezeket kombinálhatjuk is egymással és a környezettel, valamint bármit meg lehet nézni, megpróbálni működtetni. Számos karakter van a játékban, velük lehet beszélgetni, különböző információkat megtudni vagy épp feladatot is adhatnak. Egy segítség rendszert is beépítünk majd, hogy ne lehessen elakadni sehol. A játék demója letölthető a honlapunkról, a repulazido.hu-ról. Próbáljátok ki bátran! :)

Tiborc műhelye

A készítés

A játék elemei egytől egyig kézzel rajzoltak. Fontosnak tartjuk, hogy a játékosok a gép előtt ülve valóban úgy érezhessék, mintha egyfajta időutazáson vennének részt, és a lehető legnagyobb mértékben beleélhessék magukat a történetbe. A játékot ketten fejlesztjük; Kristóf készíti a rajzokat és az animációkat, Bálint a programozó és a történetíró, az ötletek kivitelezéséről közösen döntünk. A hangulatkeltés szempontjából nagyon fontosnak tartjuk a zenét, ezért ahelyett, hogy innen-onnan összeválogatott számokkal festenénk alá a játékot, az a megtiszteltetés ért minket, hogy Matthew Chastney angol zeneszerző elvállalta a játék zenéinek megkomponálását.

Mire megy a támogatás?

Bár igyekszünk ingyenes programokat használni, néhány esetben ez nem lehetséges vagy nem elég a projekthez, így tárhelyet, szervert a verziókezeléshez bérelnünk kell, valamint jogdíjas egy-két komponens is, amit szeretnénk majd a végső verzióban használni. A jöbőbeli fejlesztések az okostelefonok irányába szintén anyagi vonzattal is rendelkeznek, az eszközköltségekről nem is beszélve. Szeretnénk, ha egy hobbiprojektből egy komoly játékká fejlődne a dolog, ha már ennyi energiát fektettünk bele. Ebben kérnénk a segítségeket!

http://www.repulazido.hu/